Google+

We Recommend By ZergNet

26 comments

  • fireall816 - July 7, 2009 12:12 a.m.

    if u zoom 2 400 % it says "clear"
  • DasavageJ - June 30, 2009 9:24 p.m.

    These were hilarious, especially the Sonic and Mario ones lol. Also if your looking for a game FULL of easter eggs try MGS4, like when your fighting the Beauties/Beasts in there bare female form and you look at them through the camera they pose like models. here's a link to show any that care: http://www.youtube.com/watch?v=BCvnoggWQvo anyway nice article GR.
  • secretsearcher - June 25, 2009 7:46 p.m.

    The sonic one made me laugh.
  • LieutenantCipher - June 14, 2009 4:46 a.m.

    also, could've sworn it says CAR in the Bungie logo, everything else doesn't look remotely close to letters
  • jello500 - May 1, 2009 11:02 p.m.

    gay gay gay gay gay
  • mr.mr.mr.mr. - April 18, 2009 1:28 a.m.

    In MP3,it says "Wii is awesome" when it has the random data flow in the beginning.
  • nicksayswatzup - April 17, 2009 4:29 a.m.

    Ep1c failLlllllllz0rz Wtf/ no PoRtL?!1 the CakE Is a LIe11111 aNd so is Gamsraider1111111 thi artIcLE dIED of DysEnTARy
  • WBxRelentless - April 12, 2009 9:41 a.m.

    haha in gta vice city.. candy suxxx? haha
  • thephntm - April 10, 2009 2:07 a.m.

    tnx for no screamers. PS the optimus prime door is hilarious!
  • hockeyd44 - April 2, 2009 9:53 p.m.

    Don't forget the sign found at the UNLV level in rainbow 6 vegas. Found in the "quad" it says emo kids suck.
  • fireall816 - July 7, 2009 12:14 a.m.

    i mean on the halo
  • _D-Man_ - June 24, 2009 5:36 p.m.

    i didnt get any7thing out of the ds one lool at the AC door. alot of hidden messages in GTA IV too.
  • Warp3 - June 14, 2009 5:10 p.m.

    The one in GTA3 isn't really much of a "hidden message" as that's just the name of the Liberty City baseball team in that game (it's mentioned on the radio multiple times, after all).
  • LieutenantCipher - June 14, 2009 4:45 a.m.

    lol, Real mature GTA XD Funny though - I've palyed AC a hell of a lot of times and I never came across a door like that; or I just didn't notice it, better go play it again just for shits and giggles
  • Spybreak8 - June 11, 2009 2:40 a.m.

    lol no the halo thing said caching!
  • civver - June 7, 2009 11:41 p.m.

    Don't put the subtitles under the audio clips! It enhances pareidolia.
  • midgiemelendez - May 21, 2009 8:10 p.m.

    maybe the halo 3 thing said "CHANGE" huh? Obama, change we can believe in (or something like that)
  • Gamefreak1234 - May 15, 2009 7:06 p.m.

    Thank god. No screamer. But another one about halo 3. Who could ever forget the backwards auido files when you would look at a terminal! There classic, and anyone can hear 'em. Oh, BTW, where is the optimus prime door.
  • SwampRock - May 7, 2009 10:45 p.m.

    for a village. i thought the sonic one was gonna be a screamer or the first one.
  • hyperboy - April 19, 2009 5:31 p.m.

    oh and about the tomb stone that says here lies link was meant that final fantasy 1 buried legend of zelda.

Showing 1-20 of 26 comments

Join the Discussion
Add a comment (HTML tags are not allowed.)
Characters remaining: 5000

OR…

Connect with Facebook

Log in using Facebook to share comments, games, status update and other activity easily with your Facebook feed.