Google+

E3 2010: This is your brain on Kinect [VIDEO]

Hey, have you heard the one about the gorilla puppets, upside down children, avatar spacemen, glow-in-the-dark Koosh ball and shimmering angel robes with football shoulder pads? If you've been paying any attention to E3 2010 - like, at all - then you couldn't miss the terrifying tale of Microsoft Kinect's debut (as imagined by gyrating Cirque du Soleil clown men).

But the written word cannot describe what went down last night. And neither can impressions from today, with their hours of sleep to reflect and process. No, to really understand the surreal madness, you need to witness our dazed, confused and frightened reactions immediately after the event. They ain't pretty, but here they are:

Jun 14, 2010

21 comments

  • VirAetas - June 21, 2010 2:47 p.m.

    @Turbo: You have no idea I must say, more behind the scenes videos like this would be great. It's great to see one on one interviews taking a step into the limelight, but a few editors just standin around talking openly really is the best. Maybe get some microphones next time? And don't let the man shut you down next time!!
  • Unoriginal - June 15, 2010 9:24 p.m.

    And you don't get to keep the ponchos?!?
  • fattoler - June 15, 2010 5:36 p.m.

    Piffle I've seen Youtube Poops more surrel than this.
  • Spocksjock - June 15, 2010 3:10 p.m.

    For some reason the background, and the music makes it feel like you guys are reporting from Disney World
  • thor0997 - June 15, 2010 12:50 p.m.

    Im sooo sorry that this had to happen to you guys! It should have all been children and old folks. I am happy it wasnt me though. You guys should make a video like the military makes about all the shit you guys have to suffer.
  • Eaxis - June 15, 2010 11:10 a.m.

    This show was pointless for people wanting to see games. Great to see some video content.
  • rafa_slash - June 15, 2010 8:17 a.m.

    Wow, Brett is like " excuse me I need to twitter this shit" and left. That is commitment to your twitter fans
  • super0sonic - June 15, 2010 7:49 a.m.

    Wow i wish i was there. Still it seemed like you guys had "Fun"
  • Spybreak8 - June 15, 2010 7:29 a.m.

    I heard it doesn't even matter if you have a dark room or not, IR sensor. Still yeah auugh, disappointed.
  • elpurplemonkey - June 15, 2010 5:56 a.m.

    I love seeing behind the scenes stuff like this.
  • WhiteCoco - June 15, 2010 5:09 a.m.

    Off topic, your central HQ looks cramped but sweet. Your mini-fortress of doom!
  • garfunkling - June 15, 2010 4:48 a.m.

    SKITTLES!? watch that will be a meme soon enough
  • TURbo - June 15, 2010 4:45 a.m.

    DAMN Joe McNeily is tall.
  • Ramijiman - June 15, 2010 4 a.m.

    hahaha great way to end the video!! getting kicked :
  • chrisda - June 15, 2010 3:52 a.m.

    I approve
  • crazytar - June 15, 2010 3:45 a.m.

    WHERE'S CHRIS????!!!!! and fuck that guy at the end
  • DrillurSimpson - June 15, 2010 3:43 a.m.

    I hope I remember to watch this when I have time to let it load. Sleeeeep. Upside down girl should have stayed upside down lol
  • 8bitBaby - June 15, 2010 3:37 a.m.

    wow, they just kicked you guys out all of a sudden. so mean. what was with that music in the BG? sooooo weird.
  • bkoz117 - June 15, 2010 3:26 a.m.

    why do they want to be nintendo? WHY GOD?!?
  • SoutheastSam - June 15, 2010 3:25 a.m.

    Like.

Showing 1-20 of 21 comments

Join the Discussion
Add a comment (HTML tags are not allowed.)
Characters remaining: 5000