Google+

We Recommend By ZergNet

121 comments

  • CandiedJester - January 18, 2009 8:30 p.m.

    The guy from Reno 911 is spyro? Wieerd
  • tacolord - January 18, 2009 3:03 p.m.

    hot damn! i always knew santa was a god, but bender and marcus! sweet.
  • GreyDay - January 18, 2009 8:22 a.m.

    Thank you, Charlie barratt!
  • Zeedles - January 18, 2009 5:35 a.m.

    I AM VENGEANCE
  • roguedvdrom - January 18, 2009 2:09 a.m.

    wow this is just freaking awesome. Right on.
  • Spybreak8 - January 17, 2009 11:35 p.m.

    Baird and Saren are the same person, holy crap! I knew John Di Maggio but the others are mind blowing, sweet research.
  • TradeMarkP - January 17, 2009 11:12 p.m.

    I DID know fenix was Bender... but I didn't know he was Drakken...YOU win again GamesRadarrrrrrgh
  • Spartan523 - January 17, 2009 10:42 p.m.

    holy shit cortana is zoey o god he comes the end o teh world...seriously to the fallout shelters
  • CptCHARLES - January 17, 2009 7:37 p.m.

    Jen Taylor's in Left 4 Dead too, I think. I'm pretty sure she's Zoey.
  • tommat93 - January 17, 2009 7:06 p.m.

    Holy cr*p, the Kratos and Mace Windu pics look like the same guy in two different dimensions. Kinda like an uber-awesome Doctor Who...
  • oryandymackie - January 17, 2009 6:25 p.m.

    Baird, + SAREN?! WUT?!
  • Fenix654 - January 17, 2009 5:39 p.m.

    Kratos and Mace Windu look suspiciously alike...
  • Rasy2kG - January 17, 2009 4 p.m.

    wow, I have no idea that the dude from "Living Single" was a videogame voice actor. Kratos, no less good read
  • Hurricrane - January 17, 2009 3:52 p.m.

    I wonder how one starts out in the Voice Acting buisness... (make an article about that plzzzzz)
  • Dr.Salvador - January 17, 2009 3:47 p.m.

    holy shit! CRASH=DARTH MAUL!!??
  • Amatarasu - January 17, 2009 10 a.m.

    ... Macrus=Bender? wtf i shall not belive it till Marcus says"bite my shiney metal ass!"
  • Diosjenin - January 17, 2009 9:49 a.m.

    I'm surprised that you left out Captain Anderson (Mass Effect) = The Arbiter (Halo 2)...
  • EvilInkarnate - January 17, 2009 5:25 a.m.

    Damon Baird and Saren Arterius, two of my fav characters. I commend you Fred Tatasciore!!
  • texeyes - January 17, 2009 5:20 a.m.

    Great article! It is awesome to see who is behind the voices of some of my favorite games.
  • Taxtm - January 17, 2009 4:20 a.m.

    HAHAHAHAHA!!!! That was AWESOME!! Who knew? Honestly, that really made my day!

Showing 21-40 of 121 comments

Join the Discussion
Add a comment (HTML tags are not allowed.)
Characters remaining: 5000

OR…

Connect with Facebook

Log in using Facebook to share comments, games, status update and other activity easily with your Facebook feed.