Google+

Topics

Worst of 2010

We Recommend By ZergNet

117 comments

  • Keefster10 - December 16, 2010 2:49 a.m.

    This was just hilarious and awesome on so many levels. Almost spat out my drink at some points.
  • MrRagequit - December 16, 2010 2:47 a.m.

    I believe that i could make a better boxart with MS Paint.
  • Bitmun - December 16, 2010 2:44 a.m.

    That last box art is just- what? Hell, I only played the Braid DEMO, and it was the most damn depressing thing I've ever played. People going into that game expecting cheery, family-friendly fun are in for a world of metaphorical hurt. Which is oddly self fulfilling, considering Braid's overall plot, but regardless.
  • ReSoul - December 16, 2010 2:44 a.m.

    Dear lord someone take these box art pictures to the back with a shotgun geez
  • HankVenture - December 16, 2010 2:41 a.m.

    I didn't think singularity's box art was bad.. But I gotta know, who is saying "Let me see the box art...no no it's great ship it." Then again who is saying "O yeah Canada Hunt eh, yeah great game ship it. O, and make sure they know it has a BONUS turkey and elk shoot."
  • RebornKusabi - December 16, 2010 2:33 a.m.

    YOU GOTTA GET ON THAT TROIKA CRAB!!!
  • NightCrawler_358 - December 16, 2010 2:30 a.m.

    It's funny how almost all of them are on Wii. third party Wii devs kinda suck at... just about everything for the most part. Very nice article, I'm liking all these box art-icles.
  • Moondoggie1157 - December 16, 2010 2:28 a.m.

    Oh wow... I can't believe people were actually paid money for creating this garbage... Haha at least it gives me something to laugh at :)
  • PhantomOfKrankor - December 16, 2010 2:25 a.m.

    Alabama Smith really sounds like an Indiana Jones porn knockoff.
  • aham1994 - December 16, 2010 2:24 a.m.

    My giggle-box nearly erupted from looking at the Tazmanian Devil. What a disgrace.
  • IcelandMaelstrom - December 16, 2010 2:17 a.m.

    one word's red and the others blue when you look at the cruise ship resort box art? no? i think it works
  • FanofSaiyan - December 16, 2010 2:11 a.m.

    The goggles... THEY DO NOTHING!!!
  • DonNatzi - December 16, 2010 2:09 a.m.

    I think this is the article that i've laughed at the most all year. Great job Mikel.
  • TruckThunders - December 16, 2010 2:07 a.m.

    Oh man.. the hunting games jokes killed me. I've always though the "nature team-up" concept when I looked at the boxart, but your jokes killed! Great feature!
  • ApplePieHitlerStevenson - December 16, 2010 2:06 a.m.

    i didnt think bloodstone was that bad, and also i love how the FBI game has an X-Files reference. can anyone spot it?
  • NinjaJamez - December 16, 2010 2:04 a.m.

    that Just Dance 2 zoom in progession just killed me, i laughed so hard tears came out of my eyes, awesome article, classic GamesRadar
  • EnragedTortoise1 - December 16, 2010 2 a.m.

    If someone could possibly concentrate these boxes into a beam of pure light, it would melt eyeballs right out of their sockets. I love you in a totally not gay way, Michael.
  • DoctorCrazy - December 16, 2010 2 a.m.

    Lol at the guy in the background of the Deadliest Catch box art. He's trying to grab that crane so hard! "Just two metres away, almost got it! Maybe I should jump!"
  • gamingfreak - December 16, 2010 1:55 a.m.

    Holy shit, I couldn't stop laughing. Awesome job Mikel.
  • MegalodonTrainer - December 16, 2010 1:45 a.m.

    Wrong. The worst part about "Busy Scissors" is how that hand is holding the pair of scissors.

Showing 81-100 of 117 comments

Join the Discussion
Add a comment (HTML tags are not allowed.)
Characters remaining: 5000

OR…

Connect with Facebook

Log in using Facebook to share comments, games, status update and other activity easily with your Facebook feed.