Google+

111 comments

  • codystovall - October 22, 2013 6:26 p.m.

    What are your friend codes Hollander/Ryan/Henry mines 0189 8919 7300
  • BladedFalcon - October 22, 2013 7:12 p.m.

    Yo! Great game today! ^^ I admit I did feel kinda elated when I beat you the first time, but I might have gotten lucky, that third match showed me up XD But yeah guys! any chance you wanna share codes? fighting and trading is fun! even a single player grouch like me is getting into it! Mine's 1805 - 3282 - 1288
  • SpadesSlick - October 22, 2013 7:29 p.m.

    Added both of you. I'll take every code I can get for the friend safari My FC is 3797 6508 4500
  • BladedFalcon - October 22, 2013 10:34 p.m.

    There we go, added you! ^^ And man, yeah, a pokerus mon would be greatly appreciated ^^ Any pokemon I could help you get in return? I have Y version, in case you're wondering.
  • SpadesSlick - October 23, 2013 7:39 a.m.

    I don't need anything special. Just toss me whatever crappy pokemon you want. Or nickname it something clever to make me chuckle.
  • rainn'sgaydar - October 22, 2013 7:52 p.m.

    Adding you. My code is below
  • ObliqueZombie - October 22, 2013 7:58 p.m.

    ;) Look at you, experiencing the joys of Multiplayer! I'd add you, but I have no 3DS Internet connection here on campus. I'll add you when I have Internet again!
  • BladedFalcon - October 22, 2013 10:28 p.m.

    Hahaha, yep, for once it got it's claws sunk into me XD And no worries ^^ add me when you can (:
  • rainn'sgaydar - October 22, 2013 6:18 p.m.

    I've initialized this, but haven't gotten her to show up yet. Super creepy. Also, if anyone wants to add me my friend code is 1762-2688-1128. I'm more interested in trading/collecting than battling, but with some coaching I might be swayed into competitive battles. Hit me up! Also, I give o-powers quite freely.
  • codystovall - October 22, 2013 6:26 p.m.

    added u
  • rainn'sgaydar - October 22, 2013 7:49 p.m.

    I think I got you from Laser Time. I'm known as CrepeCrisis there.
  • C.King - October 22, 2013 8:31 p.m.

    wanna add me? 2191-7644-0455
  • C.King - October 22, 2013 6:43 p.m.

    i'm for it mine's 2191-7644-0455
  • shawksta - October 22, 2013 9:18 p.m.

    Sorry for responding late, sure ill add you, here's mine 1934-0712-3612
  • shawksta - October 22, 2013 9:20 p.m.

    added here's mine 1934-0712-3612

Showing 101-111 of 111 comments

Join the Discussion
Add a comment (HTML tags are not allowed.)
Characters remaining: 5000

OR…

Connect with Facebook

Log in using Facebook to share comments, games, status update and other activity easily with your Facebook feed.